Café Racer hjälm

Jag gillar caféracers så det sjunger om det, inte bara själva caféracern utan också alla detaljer runtom. Mörkbruna skor i kombinationen av mörkbruna läderhandskar med en snygg svartbrun jacka är nåt jag faller för, speciellt när man kör café hoj! Hjälmar är nåt som jag är intresserad av också, så därför håller jag på och renovera upp en hjälm som jag hittade på en loppis för 80:-. Nitarna ska bort och hålen ska fyllas igen. Medans jag sitter och skriver detta så torkar glasfiberspacklet då jag redan har kommit en bit på vägen. Hjälmen ska lackas helvit och listerna blir svarta. Ser verkligen fram emot resultatet! 

Vad håller ni på med nu under vintern? Skicka era projekt till mig! Rickard_870@hotmail.com

 

Här är k50n min som står och inte får nån kärlek, men innan vägen är bar så har jag kommit igång med lite småfix. Byta dämpare och lite lackning/putsning, ja smågrejer som sagt :-)