Längesen sen sist..

Ja nu var det längesen man uppdaterade hemsidan (webbansvarig har gått och köpt hus). Mycket har hänt under månaderna som gått, mopedklubben har fått en ny ordförande, några medlemmar har köpt lite fler mopeder m.m! 

Rickard Olofsson heter jag som är ny ordförande i klubben och som driver denna hemsida, det känns riktigt kul att bli vald till ordförande och jag ska försöka göra mycket gott för klubben. 2016 tror jag kommer bli en bra moppesommar, jag ska försöka anordna många träffar, åka iväg och köra andra rallyn samt träffa många härliga och tokiga människor. 

Vi är inne i en säsong nu där mopederna står stilla tyvärr, men istället får vi skruva ihop nya projekt, renovera upp gamla trotjänare som stått i flera flera år. Det ska bli riktigt kul och se vad folk håller på med i garagen denna vinter då jag och flera andra medlemmar ska åka runt och hälsa på klubbmedlemmar med deras vinterprojekt.

Under nipyreveckan här i sollefteå så anordnas det ett mopedrally varje år då detta evenemang hålls, och våran moppeklubb är som alltid där och visar upp oss samt kör cruising sträckan som går runt stan. Tänkte dela med mig några bilder jag knäppte den kvällen som får avsluta detta inlägg.

Vi hade ett fantastikt väder denna kväll och jag hoppas att många kvällar ser ut såhär nästa år! Det var allt denna gång, vi hörs! //Rickard